* Tariful reprezintă servicii de cazare fara mic dejun si include TVA 5%.
* Pentru rezervare, se va plati in avans 50% din totalul sejurului
* Daca se doreste anularea rezervarii, se aplica cele mentionate in sectiunea "Termeni si conditii – Anularea rezervarii".
* Mic-dejun optional: 25 ron/persoana.
TERMENI SI CONDITII
Tarife pentru copii:
Primul copil, pana in 7 ani, beneficiaza de gratuitate la cazare, fara pat suplimentar.
Pentru cel de-al doilea copil, pana in 12 ani, se achita 35 ron/noapte cu pat suplimentar.
Daca copilul are peste 12 ani este necesara instalarea unui pat suplimentar pentru care se va achita 50 ron/noapte cu pat suplimentar.
Pat suplimentar
Pentru instalarea in camera a unui pat suplimentar se achita 50 ron/noapte (persoana peste 12 ani). Capacitatea camerei suporta un singur pat suplimentar.
Sosirea si plecarea
Primirea camerei (check-in) se poate face incepand cu ora 15:00.
Eliberarea camerei (check-out) se va face inainte de ora 11:00.
In cazul in care veti sosi mai tarziu de ora 20:00 va rugam sa ne anuntati la numarul de telefon 0726.50.40.50.
Modalitati de plata
Sunt acceptate toate cartile de credit, plata in numerar, tichete de vacanta si transfer bancar.
Plata avansului
Pentru o rezervarea valabila este necesara plata unui avans de 50% din totalul sejurlui.
Anularea rezervării
Orice anulare a rezervarii se va face numai în scris (e-mail). Daca aceasta anulare se face cu mai puţin de sapte (7) zile inainte de data pentru care s-a facut rezervarea se va plati un comision de anulare echivalent cu avansul platit. Acest comision nu se va aplica daca anularea rezervarii se face cu cel putin sapte (7) zile înainte.
Depozitarea bagajelor
In cazul in care ati eliberat camera va puteti lasa bagajele, la camera de bagaje, timp de 24 de ore, fara costuri suplimentare.
Pentru bagajele lasate in camera, dupa ora de check-out, pana la ora 15:00, se percepe o taxa de 50% din tariful de cazare/camera/noapte. In cazul in care bagajele nu sunt luate din camera pana la ora 19:00, se percepe o taxa egala cu tariful unei nopti de cazare.
Dispute şi reclamaţii
Ne rezervam dreptul de a debita cardul oaspetilor nostrii independent de dorinta lor, in cel putin urmatoarele cazuri:
- Cand clientul pleaca fara sa plateasca;
- Daca clientul a produs stricaciuni sau distrugeri
- Cand clientul pleaca cu obiecte care nu ii apartin sau pe care nu le-a platit la receptie
- Cand nu s-a anulat rezervarea la termenele stabilite mai sus.
Orice controversa, disputa sau reclamatie care ar putea sa apara in urma aplicarii politicii noastre, vom incerca sa o rezolvam pe cale amiabila.
Politica de eliminare a clientilor indezirabili
Ne rezervam dreptul de a refuza cazarea sau servirea la bar si restaurant a clientilor in stare de ebrietate sau nepoliticosi si turbulenti care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii vilei La Mer sau deranjeaza alti client.
Ne rezervam dreptul de a evacua fortat din vila, bar, restaurant sau de pe terasa clientii indezirabili. De asemenea tinanad cont de cele mentionate mai sus ne rezervam dreptul de a ne selectiona clientii.